Berichten van de Z.W.O.-commissie februari 2023 Berichten van de Z.W.O.-commissie februari 2023
40-dagentijd
Op woensdag 22 februari start de 40 dagen-tijd. In het volgende kerkblad zullen we acties voor deze periode delen. “Uit liefde voor jou” is het thema van 2023.  Woorden die laten zien dat je voor iemand van betekenis wilt zijn.  Samen willen we hierin de kerk in actie zijn.

Groene tips van de maand
www.crazycarrotcompany.nl  De crazy company is een familiebedrijfje in Den Dolder. Ze verkopen tweedehands Lego en Duplo. Schoon en duurzaam verpakt. www.litta.nl  Duurzame fietsverlichting op zonne-energie.

Namens de ZWO-commissie,
Jeanette Binnekamp