Agendapagina
« vorige  |  februari 2024  |  volgende »

Donderdag 1 februari 2024 Kidsmiddag
Tijdstip: 14:15 uur  - 15.45 uur

Donderdag 1 februari en donderdag 29 februari is er voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd een kidsmiddag in de Brug. We starten om 14.15 uur en om 15.45 uur kunnen de kinderen weer worden opgehaald. We hopen op een gezellige middag.

Simone de Wilde en ds. Corine van Eck

Vrijdag 2 februari 2024 Workshop Wijnproeven
Locatie: de Brug
Tijdstip: 19:30 uur

Op vrijdag 2 februari vanaf 19.30 uur is er gelegenheid om samen te komen rond een goed glas wijn en een hapje. Naast een proeverij van wijnen worden de deelnemers uitgenodigd ook een eigen favoriete wijn mee te nemen. Dikwijls is het verhaal dat daarbij hoort niet alleen smakelijk, maar ook inspirerend. Vorig jaar bracht één van de deelnemers zelfs een wijn uit Oud-Sabbinge mee: heel verrassend! Natuurlijk mag er ook een lekker hapje worden meegenomen.
In verband met de inkoop van de verschillende wijnen is opgave noodzakelijk. Dit kan nog via pgwwinterwerk@gmail.com of bij ondergetekende, tel. 581273
ds. C.A. van Eck

Dinsdag 6 februari 2024 Workshop portretfotografie
Tijdstip: 19:30 uur

Op dinsdag 6 februari 19.30 uur is er een fotoworkshop in de Brug. Onder leiding van fotografe Dinique Braamse leren we hoe we (nog) mooiere portretfoto's kunnen maken met onze fotocamera of smartphone. En daar zal het niet bij blijven: met het geleerde gaan we portretfoto's maken met het oog op een expositie rondom Bijbelse personen. Deze expositie zal te zien zijn in de Nicolauskerk. De workshop zal op twee avonden gegeven worden, de tweede avond wordt in overleg met de deelnemers gepland. Er zijn geen kosten aan deze workshop verbonden.

Aanmelden kan tot zondag 4 februari via de poster in de kerk of via pgwwinterwerk@gmail.com.
ds. C.A. van Eck

Maandag 12 februari 2024 Kerkenraadsvergadering

Expositie in de Nicolauskerk
Bijbelse personen
Vanaf zondag 7 april zal er in de Nicolauskerk weer een nieuwe expositie te zien zijn. Dit keer gaat het om foto’s van gemeenteleden, gemaakt door Dinique Braamse. meer

Kunst in de Nicolauskerk
Wilt u ook exposeren in de kerk, DOWNLOAD hier foto's van de ruimte.